Koszyk

Twój koszyk jest pusty. Wstaw pierwszy produkt.

Darmowa wysyłka! Wysyłka
0,00 zł Razem

Realizuj zamówienie

Dodano do koszyka!
Razem:
Ilość produktów w Twoim koszyku: 0 W Twoim koszyku jest 1 produkt.
Razem produkty:
Razem:
Kontynuuj zakupy Realizuj zamówienie
Darmowa dostawa

Na czym polega usługa darmowej dostawy Click&Collect?

Darmowa dostawa - w Organique zawsze możesz z niej skorzystać!

Dlaczego to takie proste? Poniżej znajdziesz instrukcję krok po kroku jak wykonać swoje zamówienie z darmową dostawą. Wystarczy, że w podsumowaniu zamówienia, wybierzesz opcję Click&Collect oraz sklep, w którym chcesz odebrać swoje kosmetyki i gotowe!

Każdy lubi inną formę dostawy, dlatego w Organique zapewniamy ich wiele możliwości!

kurier / paczkomat / Click&Collect



Click&Collect krok po kroku

Najczęściej zadawane pytania

Kiedy mam opłacić swoje zamówienie?

Zamówienie w przypadku Click&Collect opłacisz już na miejscu w wybranym sklepie stacjonarnym Organique po upewnieniu się, że zamówienie zawiera wszystko, czego Ci trzeba.

Czy mogę odebrać zamówienie w niedziele niehandlową?

Niestety nie. Zakaz handlu w niedziele, dotyczy również nas. Zapraszamy po weekendzie :)

Czy mogę edytować swoje zamówienie? Chciałabym coś dodać/odjąć.

Oczywiście! To kolejny atut zamówień Click&Collect. W wybranym wcześniej przez siebie sklepie stacjonarnym przy odbiorze zamówienia możesz poprosić konsultantkę zarówno o usunięcie jak i dołożenie danego produktu. Pssst! W sklepie stacjonarnym koniecznie pytaj o dostępne promocje!

Czy mogę zmienić miejsce odbioru zamówienia?

Niestety nie. W tym przypadku prosimy o wykonanie ponownego, nowego zamówienia.

Ile mam czasu na odebranie zamówienia?

Na odebranie swoje zamówienia masz 3 dni, ale jeśli potrzebujesz więcej czasu to skontaktuj się ze sklepem, do którego zamówione zostały produkty. Listę sklepów wraz z numerami telefonów znajdziesz TUTAJ.

Co się stanie, jesli nie odbiorę zamówienia?

Spokojnie, zostanie ono automatycznie anulowane w ciągu 3 dni. Zachęcamy jednak, by rozpieszczać się naszymi kosmetykami i odbierać swoje zamówienia :)

Dlaczego nie mogę wybrać opcji Click&collect?

Aby realizacja zamówienia trwała zaledwie godzinę, jest ono komponowane z produktów dostępnych w konkretnym sklepie stacjonarnym, który wybierasz z listy. Jeśli więc sklep stacjonarny nie posiada produktu na stanie, nie jesteśmy w stanie zrealizować zamówienia. Spróbuj wówczas wybrać inną lokalizację lub formę dostawy. Za utrudnienia przepraszamy.

Nie znalazłaś/łeś odpowiedzi na swoje pytanie? Napisz do nas, chętnie pomożemy!

To co dziś zamawiamy?

Zapisz się do newslettera

Odbierz 10% rabatu na pierwsze zakupy, otrzymuj informacje o nowościach, promocjach i bądź blisko nas ♥